Direktlänk till inlägg 4 december 2009

lugnet före stormen

Av Synnöve Solbakk Karlsson - 4 december 2009 13:05

Hej igen

Som sagt så har vi en kattungekull på tre små sötnosar, som nu är 16 dar i dag.

Dom har nu öppnat sina ögon  ock tittar storögt på oss, dom har även börjat busa ock gnabbas med varandra  Annars äter ock sover dom mycket.


Men det är väl sååå typiskt allt var så lungt ock vad händer !! jo mannen kommer

med tusen frågor, katterna springer fram ock tillbaka över datorn det var DET lugnet.

Provade kameran för att ta nåra kort av småttingarna, men det var för mörkt

så vi får vänta på mer dagsljus. Ska försöka sätta ut ett kort här .

 
 
Carro

Carro

4 december 2009 19:33

Vad flitig du är att skriva i bloggen! KUL!
Tänk vad fort det går.. att dina bebbar är 16 dagar redan!! Herregud! Men ja snart vill jag se foton!!!! Nyfiken ju!!

KRAMAR, hörs i helgen!
/ Carro

http://www.raggorgeous.se

 
Erika Photography

Erika Photography

9 december 2009 21:34

Vad kul med en blogg.
Är så spänd på att få se kort på de små, de måste vara så underbart söta nu. Var så längesen jag hade kattungar nu och jag känner att jag börjar längta riktigt mycket.

Hoppas allt går bra för er
Kram
/Erika

http://zelena.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Synnöve Solbakk Karlsson - 23 december 2009 15:45

I kväll ska mina bästa vänner Kiki Jonas Rithwa Kjell komma ock mysa med oss det ska bli såå trevligt, jag har lagat jansson ock lite smått ock gott ock glögg så klart.Vi är lite förkylda allihop så ingen behöver känna sej utanför hi hi   ...

Av Synnöve Solbakk Karlsson - 23 december 2009 15:34

Måste berätta om min unga hona som nu är barnpiga till mina 3 små hulliganer på 5 veckor, hon är så noga med att slicka ock sköta om dom. Men dom små rackarna har så vassa små tänder ock tycker det är jätteroligt att bitas med dom. Glimma höll som ...

Av Synnöve Solbakk Karlsson - 14 december 2009 23:18

 Tack för dom gulliga komentarerna om kissungarna, det är festligt att man redan nu ser vilka olika personligheter dom är, alla är väldigt kelsjuka men Adezza har inte ens tid att äta om hon hör eller ser nogon nära hagen .   Sitter man hos dom klätt...

Av Synnöve Solbakk Karlsson - 11 december 2009 14:34

Ja nu är det full fart i kattungelådan   dom är sååå sällskapssjuka så man får smyga förbi, annars blir man kvar där ock allt annat stannar av. Håller på att bygga en större hage i vardagsrummet så dom får vara med HELA tiden. Kiki kom hit i går ...

Presentation

S*RagaCoon

Jag har en liten uppfödning av Ragdolls, och vi bor i Umeå. Välkommen att läsa om mina kattungar och katter i denna blogg!!

Mvh Synnöve

Besök gärna vår hemsida www.ragacoon.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards